Altijd in
de buurt

Afspraak maken

Aanmelden

Angst, depressie, stress?

Check jezelf

Doe hier de test!

Klachten en suggesties

Wij doen ons best om je de best mogelijke behandeling te bieden. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Je kunt klachten hebben over beslissingen over je behandeling. Of je vindt dat je behandelaar de gemaakte afspraken over je behandeling niet goed nakomt. Misschien ben je van mening dat een medewerker van Arkin BasisGGz onzorgvuldig met je is omgegaan, of met je medische gegevens. Of je voelt je bijvoorbeeld niet veilig in de wachtkamer.

Als je een klacht hebt, dan horen we dat graag!

Klachtenregeling

Mocht je er met je behandelaar of zijn leidinggevende niet uitkomen, dan is er altijd de mogelijkheid een klacht in te dienen. Een klacht indienen kan op verschillende manieren. In onze folder klachtenregeling lees je welke stappen je kunt nemen wanneer je niet tevreden bent. Als cliënt, maar ook als familielid of naastbetrokkene van een cliënt.

Let op: Onze bereikbaarheid voor klachten over je facturatie is gewijzigd. De klachtenfunctionarissen facturatie zijn bereikbaar van dinsdag t/m vrijdag, van 13.00 tot 15.00 uur op
T 020 590 57 29 of via klachtenfacturatie@arkin.nl

Onze klachtenregeling wordt ook uitgelegd in onderstaand filmpje.

 

Je kunt ook het volledige klachtenbeleid  downloaden.

 

Altijd in
de buurt
ISO 9001 HKZ

Disclaimer | Privacy- en Cookiebeleid | © 2018 Arkin BasisGGz - Alle rechten voorbehouden | Realisatie: Lemon

Onderdeel van  Arkin